Reklama przypięta do odzieży

małe przypinki wielka reklama

Coraz popularniejszym gadżetem reklamowym stają się przypinki – doskonały sposób na umieszczenie logo, czy też charakterystycznego hasła sloganowego firmy. Przypinki reklamowe nazywane są również jako buttony lub badziki. Gadżety te stanowią najczęściej wybierany dodatek reklamowy w celach promocyjnych produktu. Dzięki tego typu niewielkiej pomocy zyskujemy spore benefity – uskuteczniamy nienachlaną reklamę, powodującą pozytywne skojarzenia konsumentów.

Strategia reklamowa oparta na pomocy przypinki jest subtelna. Plakietka taka zawiera nadruk promocyjny, zaprojektowany według indywidualnych preferencji danej firmy. Mały przedmiot posiada sporą moc wspierania oraz pracowania na rzecz korzystnego wizerunku marki. Znaczek umieszczony na agrafce lub magnesie (choć są też przypinki z lusterkiem czy otwieraczem do butelek) przeważnie przybiera kształt okręgu o niewielkich rozmiarach – od 25 mm do 75 mm, aczkolwiek może też być prostokątny.

Najchętniej wybierane są najmniejsze przypinki – ich prekursorem jest wersja amerykańska buttona. Moda na tego typu przypinki została zapoczątkowana przez młodzież, która stosowała gadżet przedstawiający ulubionego wykonawcę, czy zespół w celu identyfikacji z idolem. Większe rozmiary plakietek reklamowych wybierane są w przypadku potrzeby umieszczenia skomplikowanego sloganu, czy też ilustracji. Jest to także sposób na reklamę wydarzenia, ponieważ spora powierzchnia umożliwi zawarcie na przypince dłuższej informacji, czy nazw sponsorów.

Gdzie zgłosić się po przypinki reklamowe? Ja polecam Wam krakowskie Buttonfly.pl – ich przypinki od lat słyną z dobrego wykonania i trwałości, za co zresztą są tak cenieni na rynku producentów przypinek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *