Reklama przenoszona drogą przypinkową

Przypinki, inaczej badziki lub buttony, to coraz powszechniejsza forma reklamy. Darmowo rozdawane, mogą dotyczyć niemalże wszystkiego, od akcji społecznych zaczynając, aż po wszelkiego rodzaju promocję produktów zdrowotnych czy kosmetycznych. Są zewnętrznym symbolem firmy, którą reprezentują osoby je noszące. Oprawa graficzna i chwytliwe hasło na plakietkach decydują o tym, czy zwrócą na siebie uwagę odbiorców.

Wygląd przypinek może być przeróżny. Już sam kształt daje ogromne pole do manewru. Występują przypinki okrągłe, prostokątne, kwadratowe, eliptyczne, ośmiokątne czy trójkątne. Ich kształt może także symbolizować sprawę, w jakiej zostały stworzone, np. serce, zwierzę, logo lub herb miasta. Większość firm oferuje także możliwość zaprojektowania dowolnie stworzonego przez siebie kształtu. Ograniczeniem są tylko możliwości techniczne oraz grubość i wielkość poszczególnych elementów, ponieważ nie każdy kształt da się wyprodukować. Zobacz przypinki NuVision.

Oprawa graficzna to jeszcze szersza możliwość wyróżnienia swojej przypinki i szansa na podążenie za swoją wyobraźnią. Jej zawartość może być całkowicie dowolna. Klienci mogą przesłać swoje projekty wybranej firmie, która zrealizuje go w formie przypinek. Dodatkowo poza standardowym wykończeniem istnieje zwykle opcja stworzenia przypinki w stylu 3D.

Do wyboru pozostaje również forma przypinki. Produkowane są m.in. znaczki wpinane na stałe (np. do czapek i odzieży), znaczki z gwoździkiem typu pins (metalowe trawione oraz 3D z nadrukiem) oraz znaczki ze szpilką (typu badges). Do umieszczenia logotypu jest stosowany druk, trawienie albo wypełnianie kolorem. Także mocowania różnią się między sobą. Poza najpopularniejszą agrafką producenci oferują zapinki typu motylek, szpilki z zatyczką albo zapięcia magnetyczne (prostokątne lub okrągłe).

Ceny przypinek zależą od oferty konkretnej firmy, ale przede wszystkim są związane z zamawianą ilością. Przykładowo, u jednego z producentów cena jednej sztuki przy zakupie 10 przypinek o średnicy 56 mm wynosi 2,85 zł, przy zamówieniu 100 – 2,30 zł, od tysiąca – 1,50 zł, a powyżej 10 000 już jedynie 1,32 zł. Wiele firm sprzedaje przypinki z minimalnym zamówieniem 50 sztuk.

Tego typu znaczki to świetne gadżety reklamowe, które są powszechnie stosowane w kampaniach reklamowych. Nadają się także do upamiętnienia różnego rodzaju imprez okolicznościowych. Z pewnością okażą się przydatne przy promowaniu firmy lub wprowadzaniu nowego produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *