Pozycjonowanie w biznesie

W Internecie można znaleźć wszystko. To już wiemy, ale czy prowadząc własną firmę jesteśmy świadomi, że możemy wpłynąć na to, które miejsce będzie zajmowała nasza strona w wyszukiwarce. Spytacie zapewne jak to możliwe? Dzisiaj spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie. Od dawna szereg osób, firm zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych na zlecenie lub też we własnym zakresie pozycjonuje swoje własne strony.

Poprzez różnego typu działania, modyfikacje w sposób sztuczny można sprawić, że witryna internetowa zajmie wysoką pozycje, gdy zastosujemy pozycjonowanie na odpowiednio dobrane frazy. Mamy przykładowo sklep medyczny, w którym klienci mogą zakupić wszystko począwszy od mebli do wyposażenia oddziału, gabinetów, zaopatrzenia w bardzo specjalistyczny sprzęt medyczny np. do hydroterapii, laseroterapii, magnetostymulacji, terapii falą uderzeniową itd. W przypadku tego konkretnego sklepu medycznego wybieramy kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt fraz ( w zależności od budżetu klienta) na które będziemy pozycjonować tę stronę, aby osiągnęła jak najwyższą pozycję.

Co nam daje tego typu działanie? Oczywiście takie zabiegi sprawiają, że nasza witryna internetowa jest dostępna dla szerszej liczby użytkowników. Osoby poszukujące informacji w Internecie ograniczają się nierzadko tylko do pierwszej strony wyszukań. Dlatego największy ruch jest na tych stronach, które robot Google zamieści właśnie w pierwszej dziesiątce. Mamy możliwość w ten sposób pozyskać więcej potencjalnych klientów czy użytkowników w zależności, co oferuje nasza strona internetowa.Najważniejszą sprawą procesu pozycjonowania najprościej ujmując (i nieco spłycając) jest linkowanie, aby w Internecie było jak najwięcej odesłań do naszej witryny. W ten sposób wartość naszej strony rośnie i tym samym jej pozycja także wzrośnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *