Mailing – czy to skuteczna forma reklamy?

mailing

Nawet najzdolniejsi marketerzy nie potrafili przewidzieć, że internet w tak znaczącym stopniu wpłynie na promocję i reklamę. Aktualnie coraz większą rolę w marketingu internetowym zaczęły odgrywać portale społecznościowe, na których każdego dnia loguje się kilka milionów ludzi z całego świata. Dlatego też nic dziwnego, że większość firm wydaje ogromne sumy pieniędzy na reklamę w serwisach społecznościowych.

Jedną z głównych zalet takich portali jest możliwość dotarcia do dużej liczy osób. Według najnowszych statystyk użytkownicy internetu na takim serwisie przesiadują średnio dwie godziny. Co więcej, tego rodzaju portale nastawione są na społeczność. Dzięki temu przemyślana kampania reklamowa może przynieś nam wiele korzyści. Ponadto serwisy społecznościowe to mnóstwo danych osobowych, które można wykorzystać, przygotowując mailing. I choć wielu specjalistów z branży reklamowej uważa, że email marketing nie przynosi już takich rezultatów jak wcześniej, to jednak nie brakuje firm, które wykorzystują tę formę reklamy.

Zmiany na rynku reklamowych sprawiły, że aby być dobrym marketingowcem, trzeba być na bieżąco z nowymi technologiami. Powstające sieci społecznościowe przyniosły innowacyjne rozwiązania dla wielu korporacji. Przykładowo biuro obsługi klienta może być prowadzone za pomocą Facebooka lub Twittera. Oszczędzamy wówczas więcej pieniędzy, a klienci są bardziej zadowoleni. Nie da się też ukryć, że tego rodzaju portale niosą za sobą pewne zagrożenia. Ich obsługą powinny zajmować się osoby, które nie tylko dobrze się po nich poruszają, ale są w stanie błyskawicznie reagować na nowe wpisy.

Kluczem do osiągnięcia sukcesów w mediach społecznościowych jest społeczne podejście do klienta. Należy odpowiadać na każde pytanie, a wszelkie problemy rozwiązywać na korzyść konsumenta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *