Jak znaleźć klientów do salonu kosmetycznego?

reklama salonu kosmetycznego w SM

Jeżeli trafiłaś lub trafiłeś na ten artykuł to znaczy, że jesteś właścicielem lub pracownikiem salonu kosmetycznego. Co więcej, mogę przypuszczać, że masz problemy ze znalezieniem klientów. Chciałbym Ci pomóc osobiście rozwiązać Twoje problemy, ale raczej jest to niemożliwe, dlatego postaram się dać Ci kilka przydatnych wskazówek, które pomogą znaleźć Ci klientów i zwiększyć obroty w Twoim saloniku.

Po pierwsze – zastanów się nad swoimi usługami. Zadaj sobie dwa najważniejsze pytania:
1. Czy Twój punkt usługowy oferuje zabiegi wykonywane profesjonalnie, czy ich jakość można ocenić raczej jako niską.
2. Czy Twoje ceny nie są za wysokie w stosunku do cen oferowanych przez Twoją konkurencję?
Inne istotne pytanie, które należy sobie postawić to czy jest coś, co wyróżnia mnie od konkurencji? Mam tu na myśli nietypowe zabiegi, które nie są spotykane w każdym salonie kosmetycznym.
Prawda jest taka, że jeżeli oferujesz to samo, co wszędzie przyjdą do Ciebie tylko ludzie, którzy mieszkają najbliżej.

Inna istotna kwestia do przeanalizowania to reklama salonu kosmetycznego. Czy ludzie w jakiś sposób mogą się dowiedzieć o istnieniu Twojego lokalu? Czy może to tylko losowe osoby przechodzące obok, bo mieszkają niedaleko? Warto założyć zatem swoją stronę internetową, nawet na darmowy hostingu i domenie. Koniecznie umieśćmy na niej galerię zdjęć z naszego lokalu, oraz cennik naszych usług. Warto także przygotować ulotki i wizytówki. Istotne może także okazać się założenie fanpage’a na facebooku czy instagramie. Jeżeli nie radzisz sobie sama lub sam z reklamą i marketingiem możesz zawsze to zadanie powierzyć firmie, która specjalizuje się w tym. Oczywiście konieczne będzie uiszczenie niemałej opłaty za te usługi, jednak może się to okazać konieczne, aby odbić się od przysłowiowego dna.

fot. akademiaversum.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *